Класация на експертите на агенцията Brand Finance: Руската авиокомпания „Аерофлот” е световен лидер по силата на своята марка


Класация на експертите на агенцията Brand Finance: Руската авиокомпания „Аерофлот” е световен лидер по силата на своята маркаНай-голямата руска авиокомпания „Аерофлот” е световен лидер по силата на своята марка, сочи класацията на експертите на агенцията Brand Finance.

„Съобщението може да учуди европейците и американците, свикнали със западните и близкоизточните компании. Но силата на марката на „Аерофлот” в определена степен се дължи на престижните му позиции на вътрешния пазар.

Същият рейтинг „ААА” имат още няколко големи авиокомпании, но руската е поставена на първо място”, се казва в информацията на агенцията, цитирана от в. „Известия”.

Brand Finance уточнява, че високите резултати на „Аерофлот” се дължат още на параметрите на узнаваемост, предпочитане и лоялност на клиентите, както в сравнение с другите руски компании, така и в съпоставяне с чуждестранните компании на техните вътрешни пазари.

„Всичко това е още по-впечатляващо, като се има предвид, че „Аерофлот” няма монополни маршрути.

Това е още едно нагледно потвърждение, че в основата на силата на марката на компанията е нейното конкурентно преимущество, а не монополното й положение”, коментират в агенцията.

Друг ключов компонент на лидерството на марката „Аерофлот” е сферата, в която компанията работи отлично — инвестициите, които осигуряват потенциал на нейната устойчивост и бъдещ растеж.

Тя разполага с най-младия самолетен парк сред останалите компании в света и активно инвестира в разширяване на маршрутите, преди всичко в Азия.

Според генералния директор на „Аерофлот” Виталий Савелев званието най-силна авиационна марка се дължи и на 93-годишната история на компанията и на статута й на водещ руски авиопревозвач.

Заслуга за лидерското място имат и равнището на обслужване на маршрутите — вътрешни и междунарони, и маркетинговата ефективност. В сравнение с големите световни превозвачи „Аерофлот” наистина е със силно обновен парк.

Нашият приоритет е в цифровизацията, а в „Аерофлот” тя е тотална както в областта на клиентския сервиз, така и в корпоративния мениджмънт. Ние реализираме цял комплекс от задачи и сме убедени, че влиянието на марката „Аерофлот” ще расте”, казва Савелев.

Advertisements

Posted on 19.02.2017, in Анализи, Икономика and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: